Trochę o mnie i początek bloga

 Hej!


Jestem Wiktoria, a to mój blog. Będę na nim pisać o różnych ciekawostkach i teoriach związanych z bajkami i filmami ze studia Disney'a. Taka tematyka bardzo do mnie pasuje, ponieważ uwielbiam oglądać produkcje tej wytwórni, a także dzielić się swoją wiedzą na ich temat z innymi ludźmi. Mam nadzieję, że ten blog odwiedzi wielu ludzi, którzy tak jak ja mają takie zainteresowanie i myślę, że taki temat spodoba się czytelnikom.

Kilka miesięcy temu prowadziłam bloga "Wiktoria Elsa", na którym pisałam o "Krainie Lodu" - moim ulubionym filmie Disney'a. Jednak ostatnio stwierdziłam, że chcę skupiać się nie tylko na jednym temacie, ale też docenić inne filmy studia i pisać właśnie o całym świecie Disney'a, co nie zmienia faktu, że "Kraina Lodu" także będzie obecna na moim nowym blogu. 😊

Animacje Disney'a uwielbiałam już, kiedy miałam pięć lat i to zainteresowanie zostało do dziś. Z biegiem lat dowiaduję się coraz więcej i poszerzam swoją wiedzę, co sprawia mi dużo radości.



Teraz przedstawię Wam kilka faktów o mnie, żebyście mogli mnie lepiej poznać :


- Moimi ulubionymi filmami Disney'a są "Kraina Lodu", "Zaplątani" i "Vaiana. Skarb oceanu".

- Moje ulubione księżniczki Disney'a to Ariel, Bella, Anna, Vaiana i Roszpunka

- Kolekcjonuję różne rzeczy związane z "Krainą Lodu" - kubki, lalki, książki, figurki i wiele więcej.

- Zajmuję się też robieniem lalek OOAK - robię starym lalkom nowe ubrania i rysuję nowe twarze.



- Mam ogromną wiedzę na temat bajek i często opowiadam moim bliskim o różnych ciekawostkach i teoriach.


Myślę, że ten blog Wam się spodoba i będzie się rozwijał.


Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapomniane księżniczki i bohaterki Disney'a (Część 1)

Zapomniane księżniczki i bohaterki Disney'a (Część 2)